Void

Inget är som att jobba natt, komma hem på morgonkvisten, prata med ansvarig rörläggare och förklara just att jag jobbat natt och fråga om de inte kan ta min lägenhet sist. Få ett jakande svar från rörläggare som säger att de kommer först halv ett. Lägga sig med kläderna på, ställa klockan på 12:20, gå upp, vänta tio minuter och sedan ta emot rörläggarna som harvar runt i lägenheten i fem minuter. Vinka adjö, äta lite mat och titta på TV, sedan sova ytterligare en timma. Trött!

Sitter här med min prestationsångest. Ska fila på mitt första inlägg för den nya bloggen. Men i huvudet är det mest grötigt. Ska dessutom möta en säljare från Tradera som jag vunnit en jacka av. Detta ska jag även göra med en annan säljare på onsdag, har varit väldigt aktiv på Tradera på sistone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0