Fenyletylamin

I går lade jag mig redan vid 21.30-tiden. Somnade ganska fort och vaknade tidigt i morse. Ska göra min stora litteratursökning i dag (obligatoriskt moment) samt skriva mitt första inlägg för den andra bloggen på Svensk sjuksköterskeförenings hemsida. Ska börja skriva där första juni, men de vill ha inlägget tidigare så de kan puffa för det på sidan innan.

Tänkte även titta förbi Saron senare. En kulört piké är jag på jakt efter, kanske en ljus jeansskjorta också.
Blir ju fest och utgång i morgon, så hade tänkt hittat något nytt. Ska se till att det blir sent i morgon så man ställer om dygnet lagom till att man ska jobba nätterna som kommer.

Efter kvällsföreläsningen i går så sa vår lärare att vi fick ha med oss våra egna anteckningar till tentan nästa vecka, that really made my day. Känns mycket mer positivt nu, ska inte ta ut något i förskott, men ett G känns inom räckhåll.


Kommentarer
Postat av: Fifi

Hittade du någon piké?



Det ska bli kul att läsa din syrrablogg sen :)



puss

2010-05-27 @ 13:28:47
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0