Stalking

Usch, usch och usch. Har varit bakis hela dagen i dag och är fortfarande i viss mån. Dock blir det jobb snart, så förhoppningsvis går det över snarast.

Men det var väldigt kul i går. Fest hos Patrik med en massa underbara människor, plus att jag hade tur i spel, vann i Tjuv, så det var givet att jag inte skulle ha tur i kärlek.

Något som dock var lite obehagligt så här i efterhand var en kille som jag har pratat med (men ännu inte träffat). Han jobbar på en bar och jobbar således helgnätterna. Han ringde i går när jag var på väg hem och ville ses. Jag sa att jag inte orkade o s v och åkte hemåt med vagnen. När jag närmar mig min port hör jag någon skrika mitt namn, jag reagerar faktist inte nämnvärt utan bara skyndar mig mot ingången. När jag kommer in och har låst om mig ringer det på dörren en massa gånger och han är även ganska högljudd. Kollar i titthålet och antar att det är han. Öppnar inte utan går och lägger mig istället. Alltså; 1. Han har tagit reda på var jag bor (antagligen genom mitt telefonnummer) och 2. Han har åkt och stalkat mig, fastän jag sagt att jag inte orkar/vill.

Ja ja, nu väntar förhoppningsvis en lugn natt på jobbet. Får se om man orkar gå förbi Majorna i morgon, årets Megaloppis vill man ju inte gärna missa. Men känner jag mig själv så är nog den varma sängen mer lockande.. 

Kommentarer
Postat av: fifi

Fy, vad läskigt med stalkern, ring polisen om han kommer igen!



Hör av dig om du vill mötas upp på Megaloppisen!



puss

2010-05-30 @ 09:56:19
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0