Och körsbärsträden stod i blom..

Så, blev precis väckt av Anders Olsson från Vårdförbundet som berättade att han ville publicera min artikel på deras hemsida med en 'puff' i tidningen. Kul att höra.

Igår var jag och Sofia ute på after work. Sedan blev det eventet på Ben Sherman där jag faktist fick en goodiebag, trots alla moochers som trängde sig före i kön! Sofia blev dock utan, var de 25 första killarna resp. tjejerna som fick och eftersom det var ett klart tjej-dominerat event så blev det så, synd.
Men vi hade kul och drack en massa Smirnoff Ice, alltså, de hade verkligen kopiösa mängder alkohol framdukat, man hade verkligen kunnat ha en förfest där, centralt och bra också :) Efter tillställningen fick vi vidare till Gretas (ja, vi var onyktra at the time). Vi tänkte att det finns ju inget att förlora då de inte tar någon entré innan 22.30 ändå. Men stället var verkligen folktomt. Föga förvånande. Försökte dock få dit en del folk, men folk har en förmåga att inte kunna vara spontana i det här landet, så INGEN nappade när jag ringde, sms:ade, basunerade ut det på facebook.

Jag cyklade dessutom hem, alltså, det var ganska befriande, nästan lite underbart att cykla hem onykter i en ljummen vårnatt (dock inget jag rekomenderar officiellt, kan ju vara farligt).

Status angående hostan: Betydligt bättre, behöver inte ta Cocillana längre, utan räcker med v.b Bromhexin.


Budweiser serverade de också. Förstår dock inte hur man kan definiera det som öl.


Körsbärsträden på Järntorget stod i full blom.



Sweet Sofia på after work. Hon har ju sin egen blogg här.

I dag ska jag nog ta det ganska lugnt. Läsa lite artiklar, kanske skriva lite på uppsatsen och laga rejält med mat.




Kommentarer
Postat av: fifi

Vad kul att du ska bli publicerad, grattis vännen!



Tack för igår, det var så kul!



puss

2010-05-08 @ 12:03:01
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0