Liason

Så. Har jag vaknat efter att ha jobbat sista natten den här gången. Nästa natt jag jobbar är söndag till måndag och det kommer även vara sista natten jag jobbar den här månaden, som jag tänker nu. Behöver ju egentligen bara jobba fyra nätter i månaden för att ha råd med alla utgifter och den här månaden är i första hand tänkt som en uppsats-månad. Magister- eller c-uppsats, vi får se.

Nu till the good stuff. Har precis haft besök av en främmande man. Gift. Det var ett tag sedan sist. Men det var välbehövligt. Tyvärr inga fotobevis, men kanske kan ordnas nästa gång vi ses. XXX-pics är ju inte helt fel :)
Denna mannen bor inte i Göteborg utan 15 mil bort, så lär väl inte bli så frekvent, men skönt var det. Känner helt plötsligt en ökad studiemotivation ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0