Konferens

Så.

Ok. I går så skulle jag cykla ner till centralstationen och ta vår abonnerade buss som skulle ta oss till Hotell Arken och Vårdtåget. Saken är den att jag blev påkörd av en bil med min cykel, jag klarade mig, men det var värre med cykeln. Så jag fick ställa den under ett träd och ta spårvagnen från Botaniska trädgården och stressa ner till stan. Som tur var hann jag och hade en mysig heldag ute på Arken.

Gick av vid Botaniska på hemvägen, runt halv elva på kvällen, cykeln stod kvar, trots att jag inte hade låst den. Så jag tog med den hem, jag vill ju gärna ha kvar cykelkorgen och plingan :)
Nu är den stora frågan, ska man köpa ett västtrafikkort, eller en ny cykel? Ack, dessa val.



Lunch. Ja, jag tog verkligen av allt!


Paneldebatt med lokalpolitiker. Riktigt intressant, men inga konkreta svar, föga förvånande.


Bankettmiddag


Kommentarer
Postat av: fifi

Det var värst!

Hur gick det till när du blev påkörd?



köp en ny cykel, det är trist att åka spårvagn!

Tur att du tåg tillvara på plingan i alla fall, den var ju bara någon vecka gammal!

2010-05-20 @ 22:06:41
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0