Fruity Galore

Ja! Äntligen fick man göra sig lite fynd på Saron. Första gången jag var där handlade jag ju en del kläder, men efter det så har det inte blivit riktiga fynd utan mer saker jag köpt för att jag ändå tagit mig dit. Men nu är vi back on track. Köpte en skjorta, tröja, vårjacka, långärmad piké och en fin slips (andra slipsen jag äger). Allt var märkeskläder (som den tvättäkta bög jag är), från Filippa K till Christian Dior.

Var även förbi 4Frukt som ligger i närheten och köpte en massa frukt och ett jättestort sesambröd.

Snart kommer Pontus hit, vi ska äta balkangryta med det nyköpa sesambrödet och kolla på ESC-semifinalen. Han ska även få en present för att han alltid ställer upp. Funderar även på att trimma håret lite kortare på sidorna och sedan färga håret igen, vill ha det lite mörkare.

Usch, hela den här veckan har jag känt mig som en grönsak. Inte fått något vettigt uträttat med uppsatsen eller varit speciellt produktiv i något annat avseende heller. Det är så konstigt, alla blir pigga av solen jag reagerar precis tvärt om, blir apatisk och orkeslös. Eller så är jag bara suballergisk mot allt pollen som far omkring, har ju reagerat mot gräspollen de senaste åren, men förra året var första året som jag inte kände av allergin nämnvärt, kanske reagerat min kropp ändå, men enbart med tröttheten och inte med konjunktivit o s v..




Kärnfria druvor. Love it!


Dagens klädfynd.

Kommentarer
Postat av: fifi

Kul att du lyckades fynda på Saron!



Jag har köpt en Retro Cam app, så jag slipper reklamen :)

2010-05-27 @ 21:29:02
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0