Charlotta making lasagna, with Mia above the clouds.

Nu har jag kommit hem. Har spenderat natten och delar av kvällen hos Sofia. Innan det var vi hos Maria och åt god lasagne, sedan fick vi efterrätt och gick ut för att leta efter en man till Maria :D Ensam mamma söker.. Men eftersom det blev Kelly´s och klockan hade passerat midnatt så fanns där inte så mycket att hämta.

Jag känner mig ganska slut, ska nog gå och lägga mig nu, börjar jobba klockan nio i kväll och ska visserligen bara jobba en natt nu, men hade gärna kunnat plugga en del av natten i alla fall.


Mycket god vegetarisk lasagne, med spenatplattor.


Som Sofia njöt av till fullo..


..medan jag var mer tyglad till mitt uttryck, men ändock lika förtjust av den goda kokkonsten.

Kommentarer
Postat av: fifi

Men fy, vad jag ser ut då!

2010-05-09 @ 17:38:23
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0