Nice gestures

I går förmiddags när jag var som mest bakis ringde det på dörren. Eftersom jag alltid tror att det är Radiotjänst som pejlar TV-apparater smög jag mig fram till titthålet för att se om jag skulle våga öppna dörren. Det visade sig vara en urgullig granne i porten bredvid. Hon frågade om hon fick låna min källarnyckel då hon hade tappat bort sin. Typiskt att man lär känna sina grannar när de är på väg att flytta. I dag så lämnade hon tillbaka nyckeln. Jag hade sagt att det bara var att lämna den i brevinkastet. Ner damp ett brev, där hon förutom en fin text även hade lagt i 40 kronor.




Söndagsångesten har släppt lite för i morgon. Egentligen handlar det bara om ett visst störande moment, men inget jag inte borde kunna hantera. Har även läst klart artikeln som också handlar om hur det är att leva med IBS, skrivet av en professor på instutitionen bland annat. Får se hur jag kan använda mig av detta i uppsatsen. Min handledare tyckte vi borde ändra riktning på artiklen vi ska utforma på grund av det. Men jag vet inte riktigt vad som är brukligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0