Giah

Åh. Detta arbetarliv alltså. Bara för att jag unnade mig en sväng till Slottsskogen med Johanna från jobbet så är jag nu hemma och det är snart dags att krypa till kojs. Tiden går fort när man är på jobbet en tredjedel av det.
Men det var det värt. Första glassen i sommarsolen för året. Mjukglass med noisettesås, mycket gott.
Jobbade dessutom dubbelpass i går, gick ner till en annan avdelning för att köra ett kvällpass direkt efter mitt dagpass. Det gjorde jag en hel del förra sommaren, man får ju riktigt bra betalt då det räknas som övertid. Men det blir slitigt i längden.

Har även fått mail från Vårdförbundet angående en insändare som deras medlemstidning Vårfokus har publicerats. Jag är bjuden på fika av två representanter från förbundet. Får se vad de vill prata om. De verkade gilla innehållet, får se om de bara vill mjölka mig på idéer eller vad deras agenda är.

Får därmed skjuta på mina planer att börja formulera mitt mer målinriktade personliga brev till Johns Hopkins. Skulle börjat i dag men orkar inte, får ta det i morgon i stället.

Till helgen vill jag ha kul!! Ska fira Cecilia som fyller år på lördagen. Men på fredag vet jag inte vad jag ska göra ännu. En sak är säker, får inte bli lika galet som senaste fredagen, minnesluckor är inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0