Spirar

Okej för att jag är lite halvkänd för mina gröna fingrar och att vi har skämtat om att eftersom jag gör allting själv numera, så borde jag även riva upp parketten och odla min egna bönor. Men det här tog priset.. Duschade inte hemma igår, eftersom jag tränade (duschade således på friskis) och nu när jag precis skulle in i duschen fick jag se något roligt. Det har börjat gro i badkaret! hehe.. min teori om vad det kan vara består i att jag rengjorde skärbrädan i duschen, när jag bakade bröd senast, hade solrosfrön i brödet och antar att ett sådant har fastnat i badkarsgegget i utrinningshålet.



Fint solrosskott (antar jag) som växer mot ljuset i badrumsfönstret


Var ganska stort ändå..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! och ja, det är ett solrosskott ;)

2009-05-06 @ 22:54:40
Postat av: Micke

Blääääääääääääääääääääh!

höbollsvarning ;)

2009-05-13 @ 21:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0