Too hot

Är helt sjukt trött alltså. Värmen, allergin och jobb + plugg tar all min energi liksom. Ska allvarligt, lägga mig runt 20-tiden idag alltså.

Efter jobbet idag träffade jag Karro och Pernilla. Var och fikade på underbara Le Pain Francais. Blev en ost/oliv-baguette och en vanilj petit choux. Efter denna gastronomiska upplevelse blev det parkhäng. Där jag däckade helt..usch vad osocial jag kände mig..

Ska köpa Marabous chokladkaka med jordgubbe också, låter såå gott.

Nä, nu kvällsfix sedan säng!


Karro et Pernilla


Super!

Kommentarer
Postat av: Olle

Oj det där såg inte ut att vara dåligt:) Ja men jag tycker att man blir otroligt slö av värmen, man gör inget annat än att ta det lugnt nu! Aja, nu ska jag ändå tvinga mig att plugga lite. Föresten, titta filmen från min skola. Sjukt är det!

http://www.youtube.com/watch?v=_WqIHjV1JsA

Ha en bra dag!

2009-07-01 @ 14:28:01
Postat av: Maria

åh ser sjukt gott ut! kan inte minnas att jag någonsin ätit sådana gastronomiska saker, jag har väl alltid ätit kikärter och purre till lunch? eller?

2009-07-01 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0