drag me

Såg en lite underlig dokumentär på femma igår, antagligen var det Outsiders, vad annars liksom. Handlade om människor som förälskade sig i saker/byggnader. En kvinna satt och smekte en kyrkorgel i timmar och fick förklara för pastorn hur det låg till osv.. han tyckte det var helt ok. Hon själv hade befarat att hon skulle få sparken från sitt jobb som kantor.

En annan kvinna var förälskad i Eiffeltornet. Hon hade en massa broscher och grejer på dig föreställandes Eiffeltornet. Sedan fick man se henne sitta grenslad över en stålbalk på Eiffeltornet, hon satt där utan trosor under kjolen och smekte den kalla balken. Sa något i stil med: Våra kroppar möts, min värme strömmar in i det kalla stålet och når equilibrium.

Blev inte så mycket pluggat igår. Malin hörde av sig och bjöd över mig till Emma och Tommi. Magnus var också där, hottie!!
Var väldigt mysigt. Tog med mig min hemmagjorda glass och Emma hade gjort cheescake.

Ska på bio idag igen :D Drag me to hell, literally! Tydligen en av de bästa skräckfilmerna på senare tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0