Sarah

Sitter här med en massa svart färg i håret. Det är den tiden på månaden. Klipp och färg i ett. Eller kanske ska säga trim och färg..trimmar ju håret, om man ska vara korrekt.

Såg Harry Potter och halvblodsprinsen ikväll. Den var mysig. Passade verkligen in i göteborgsbilden idag, grå och mörk. Men på ett bra och skönt sätt liksom. Blir ju alltid som ett litet barn när jag går på bio, är alltid så upprymd efteråt.

Det enda jag ångrar med dagen är att jag missade Sarah Sjöströms världsrekord i VM-finalen. När hon slog världsrekord i semifinalen ville jag verkligen se finalen, men det gick tyvärr inte. Annat dök upp. Men ska bli intressant att se vad denna 15-åring hittar på i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0