Myrsmet

Fick mitt eftertraktade jobb på psykosavdelningen igår! Enhetschefen var en timma (!) sen till vår intervju, men det gjorde inget, när hon hade så glada besked. Dock vill jag ju fortfarande se om jag även skulle få jobbet på allmän.psyk.avd. så jag väntar med kontraktskrivning. Men skönt att ha ett extra- och sommarjobb fixat i alla fall! Hon berättade att det var en relativt lugn avdelning fastän det var folk med akuta psykoser, inskrivna direkt från psyk.akuten. Att det var länge sedan de behövt använda bältesläggning och så vidare.. känns ju lovade, hehe.

Efter mina långa intervju åkte jag hem till Maria. Vi pratade om allt möjligt, as usual. Hon är så ambitiös den kvinnan. Tusen projekt på gång, men man blir sannerligen inspirerad. Gillar verkligen hennes attityd. Speciellt när man själv känner sig lite avdankad för tillfället.

Nu ska jag in till stan en sväng och shoppa! Sedan börja jobba kl 13.


Alltid nära till ett leende, hö hö


Försenad julklapp till M

Kommentarer
Postat av: Barbieqkiller

Hurra vad roligt! Grattis till jobbet/jobben!!!



Kram!

2009-02-18 @ 10:55:26
URL: http://hangtime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0