Kids

Stör mig så jäkla på en unge i min trappuppgång. Bor ju i göteborgs pensionärtätaste område, så varit förskonad från sådant innan, men nu får man sona för alla sköna lugna år man bott här. En unge i trotsåldern, som skriker så det ekar i hela huset. Tur man sover med öronproppar.

Orkade inte se Oscarsgalan i natt. Planen var att lägga sig tidigt och vara sådär hurtig idag, men var i alla fall uppe till en bit över midnatt och såg lite röda mattan-strosande. Chefen på allmänpsyk. ringde (och väckte) mig imorse och sa att hon nu hade fått klartecken från personalavdelningen, så ska väl dit i veckan och skriva på avtal. Har alltså två jobb. Lite lyx. Men vill ju helst vara på allmänpsyk, så tänkte få så mycket tider där, som möjligt.

Nu ska jag iväg och hämta biljetten till Hello Saferide-spelningen på lördag och sedan blir det ett spinningpass på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0