Äntligen fredag

Mina OCD:s alltså.. förut tränade jag minst fem dagar i veckan, no matter what. Det har jag lagt av med nu, kan träna tre gånger i  veckan och ändå känna mig nöjd och inte få det där dåliga samvetet som var så typiskt förut. Men nu, när jag bestämt mig för att vegetabiliskt fett är ok, så blir det att jag äter en matsked linfröolja (veg. omega-3) varje kväll, tillsammans med en tesked gurkörtsolja (GLA) och smörjer in ansiktet med nattljusolja (GLA). Har alltså fått nya rutiner. Blir alltid så, måste alltid ha rutiner och vanor att hänga upp livet på. Måste även äta minst ett äpple om dagen (fenolföreningarna) för att jag inbillar mig att det är nyttigt. Jag blir trygg av mina vanor, känner mig duktig och strävar mot någon slags optimal diet.

Har även fått besök av Qimh. Han ska vara här hela helgen, i min lilla, lilla lägenhet. Blir trångt, men vi får lösa av varandra i lägenheten =) Han har varit och föreläst på ett teknisk gymnasium nu, ska träffas och gå på after work sedan.
Ska snart åka iväg och handla också. Alltså, har fått en utbetalning på en bankgiro-check. Inte nog med att banken kommer ta pengar för att lösa ut den, måste dessutom stå i kö i typ en timme för att få mina pengar. Hur jäkla last millennium känns inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0