Groddar

Hade obligatorisk föreläsning idag. Oxygenbehandling. Sista skoldagen innan påsken. Ganska skönt att vara ledig från skola ett tag. Men det är bara marginellt, eftersom jag fått en del extrajobb under påsk på psyket (imorgon, lördag och söndag) kan jag inte jobba så mycket på grupparbetet som jag vill, vilket resulterar i att den lilla ledigheten jag får, ändå kommer läggas på skolarbete.
  Träffade Maria efter skolan, vi köpte varsin grodd-drivbänk, som jag letat länge och väl efter. Vi gick hem till Angela och fikade efteråt. Åt tång-rom och kalasade på havrekakor. Fick även komplingarer från de båda att jag fått mycket finare hy. Alltså, min oljekombination måste verkligen vara svaret! Är inte alls så inflammerad runt näsan och pannan längre. Mycket mindre torr och huden har fått en annan lyster. Tur att jag upptäckt det här nu. Har även bytt ut mitt smör mot vegetabliskt margarin, ska jag konsekvent köra på det här. Mindre/inget kött, mycket fisk & skaldjur samt en massa frukt och grönt ska bli min framtida melodi.
   Nu är det tvättdags och jag är verkligen helt slut. Orkar inte plugga nu, läsa artiklar och sammanfatta är något jag får göra på fredag. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Karro

vegetabiliskt margarin????? hur kan processad och kemiskt behandlad mat nånsin vara bättre än riktig? om något så skippa båda! jeez, jag kommer bråka om detta med dig christoffer!

2009-04-10 @ 18:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0