=Twilight=

Var och såg Twilight idag (igår, tekniskt sett, då klockan är efter midnatt) Blev helt frälst. Länge sedan jag såg en så bra vampyrfilm alltså. Helt underbar var den. Jag tänkte inte så mycket på att kidsen i filmen var typ 16-17, eftersom storyn var så stark. Snyggt filmad och romantik på precis rätt sätt. Kändes inte sliskigt eller överexponerat liksom. Lite roligt då jag var typ äldst i salongen, av de tio som var där typ, vi såg en kl 15-föreställning nämligen.

Sedan träffade jag Erik och vi åkte hem till mig och gjorde jordgubbsvin. Hade jordgubbar sedan i somras som jag hade frusit ner, smidigt värre och såg ännu en film; The life before her eyes, var väl sådär, en onykter bedömning dock, hehe.. men bra spelat av Uma Thurman, as usual.


Erik ser nöjd ut..


This is how you do it..


Så här blir det..


Får avsluta med att säga att Marina har varit i farten igen, till Zlatan för tredje gången. Bregottpaket och lite kex samt klubba (dock utan skaft), verkar som att det blir fler och fler paket ju närmare jul vi kommer?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0