Musikaler

Idag har det snöat :) Underbart faktist. Vad som var ännu bättre är att inte västtrafik spårat ut på grund utav det och det inte blev kalabalik i hela stan..som det ju brukar bli vid den första snön.



Sedan träffade jag mamma, vi gick på stan och hon shoppade lite skor och kläder.

Efter det träffade jag lovely Mats och vi gick och såg elever från Artisten framföra musikalnummer. Jätteduktiga var dom. Var så att man rös flera gånger, sedan blev en 'ljud-tant' (håller koll på decibelen, fungerar typ som 'ljudvakt') betuttad i mig, tyckte det var underbart att jag var där för första gången och kramade och pussade mig flera gånger. Lite weird, men samtidigt hjärtligt.


Artisten


Blev lång kö efter oss (vi var typ först på plats) verkar vara populärt bland 50+:are, ante mig i och för sig nästan, hehe..jag verkar ha extremt mycket gemensamt med pensionärer i allmänhet, så är det bara..



Suddig bild, kunde ju inte använda blixt..


Tja, undrar vad som döljer sig i det paketet.. Mats verkar i alla fall förtjust. Fast vad jag vet så gillar han mest icke-dolda paket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0