Äntligen ledigt

I dag har det hänt mycket roligt: för det första klarade jag mina två examinationer! Så skönt att få lägga det bakom sig..

Sedan träffade jag Caroline, som var hemma över jul, vi shoppade lite (jag shoppade, hon var smakråd). Sedan gick vi till The Rover för att vi var så sugna på Irish coffee, det slutade inte där. Utan vi begav oss sedan till Sejdeln för att avnjuta två öl vardera och deltaga i deras Quiz. Gick väl sådär på quizet, våra höga förväntningar till trots.

Ska ägna resten av kvällen åt att packa inför imorgon. Tåget lämnar nämligen centralen kl 6.57, usch och fy, så tidigt.


Så här såg det ut idag, frostigt och fint.


Köpt på Carlings, farfars-kofta typ..


Också Carlings, modell längre..


Caroline på Sejdeln


Vill även tacka för alla julkort jag fått! Har inte skickat några själv i år, inte riktigt hunnit/tänkt tanken.

Nu ska jag ner till källaren och hämta upp resväskan...

Kommentarer
Postat av: maria

grattulerar! snygga tröjor också :)

ha det så jättebra i Prag nu, kommer att sakna dig!

pusspuss

2008-12-29 @ 21:55:49
URL: http://iknowiknowiknow.blogg.se/
Postat av: Proffspensionären

Grattis grattis till examinationerna och ha en fin resa, hoppas vi ses snart!

Kram!

2008-12-29 @ 21:56:42
URL: http://hangtime.webblogg.se/
Postat av: elin

åh, koftan är skitsnygg!

2009-01-07 @ 23:52:44
URL: http://elinslillaarga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0