Vi hade i alla fall tur med vädret

Börjar så sakta vakna till liv. Gick upp för 30 minuter sedan och känner mig inte alls så seg och småbakis som jag gjorde när jag först vaknade klockan sju i morse. Det skulle bli en lugn liten after work igår. Men då Pontus girlfriends inte kunde närvara så gick vi till klassikern La Sombrita och åt oss mätta. Sedan blev det att möta upp Anders och en tur på Andra lång. Väl där mötte vi några från min klass. Så det blev öl efter öl.. Dock kom jag hem tidigt, innan midnatt. På Järntorget hade pingstkyrkorna samlat krafterna och återigen stod husvagnen där med fika till alla vilsna själar. Det vill säga, vi som dricker alkohol. Hade världens debatt där förra året med en präst från Smyrnakyrkan angående evolutionen. Jag hade precis läst Evolutionsbiologi då och var full med argument. Det var riktigt roligt. Men inget jag orkade upprepa i år igen.

I dag är det Göteborgsvarvet som gäller. Ska vara vid Slottskogsvallen klockan ett och få lite information och utbildning. Ringde även jobbet och sa att jag kan jobba i natt om det behövs. Är ju ändå Pingstafton och bra OB, plus att jag inte kommer orka gå ut efter varvet som det var tänkt från början, inte efter igår.


Ni glömmer väl inte av att det är PAC-MANs 30-årsjubileum! Celebrate.


Skummade i fontänen vid Järntorget. Någon med riklig proteinuri som pinkat i vattnet tro? ;)


Så sörjer vi Anna-Lena som gått bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0