Snark

Åh, sett sista avsnittet av True blood för den här andra säsongen nu. Leaves me wanting for more! En del lösa trådar som man vill nysta upp och se var de leder.

I morgon ska jag återigen prata med Svensk sjuksköterskeförening angående att eventuellt börja blogga för dem. Grejen är bara den att jag vill ha någon slags ersättning, arvodering. Tänker nog tacka nej till att blogga för dem om jag inte får detta, känner att det inte är tillräcklig av en merit och inte ger mig tillräckligt med stimulans för att vara värt att göra gratis liksom.
Måste även stanna hemma i morgon, eftersom de ska komma och lufta elementen. Hoppas de kommer relativt tidigt så man inte behöver känna sig så låst.

Blir att lägga sig tidigt i kväll. Behöver verkligen sova. Inte sovit tillräckligt de två senaste nätterna. Så. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0