Mumin

pappappappappa mammammmammma papppappa mmama , känner ni igen det? Signaturmelodin till Mumindalen, den japanska animerade serien då, som gått och faktist går på TV, kollar på Barnkanalen nu och insuper härlig, mysig muminatmosfär. Men jag tänkte på en sak. Mumin har ju sin flickvän, eller en tjej som är intresserad av honom i alla fall, Snorkfröken. De flesta animerade barnserierna har ju det, Musse har ju sin Mimmi, Kalle har sin Kajsa och så vidare. De hymlar inte med kärleksrelationerna liksom. Men däremot, Nalle Puh! Där finns inte en enda kvinnlig (hona) karaktär, förutom Kängu. En serie med en massa grabbar. Inte tänkt på det innan.


Kommentarer
Postat av: Fifi

Det är ju rena bögserien!



Jag tror inte jag tar med mig Blixa ikväll, det känns lite taskigt nu nr han håller på att bekanta sig med lägenheten här. Det är bättre att jag tar med mig Zoom i så fall eller att jag stänger in dem i olika rum.



Förresten, du vill kanske komma hit en stund innan middagen och träffa Blixa?

puss

2010-05-14 @ 11:19:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Chris

Ja. Kanin som måste vara ganska gammal, umgås med lilla Nasse som är så liten och skär. Springer runt där i sin utmanande trikå. Nalle Puh sedan, som går runt där i skogen utan några byxor. Ja, en riktigt pervers homoserie!



Går gärna med dig hem efteråt och träffar Blixa :)



Puss

2010-05-14 @ 11:37:27
URL: http://generika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0