Mellan hägg och syrén

Så, nu har jag köpt min fina jacka. Mötte upp säljaren i närheten av Seminariegatan. Jag frågade faktist om han hade köpt den på Saron och det hade han. Förstod nästan det eftersom han bodde så nära. Han gjorde sig ett fynd. Jag med.

Nu är det tänkt att jag ska sitta med blogginlägget för i morgon då. Kommer nog inte bli så spektakulärt eftersom jag vill hoppa i säng tidigt, något fantasilöst introduktionsinlägg liksom.

Det ska ju vara den bästa tiden på året nu, mellan hägg och syrén. Så underbart då att jag har en uppsats över mig samt en tenta på torsdag. Ibland undrar jag vad jag sysslar med, speciellt när jag ska börja jobba redan nästa vecka och hålla på fram till slutet av juli. Men, i början av augusti ska jag ha det kul. Ska boka in en massa spännande resor redan nu, måste ha saker att se fram emot. Hålla sig flytande. Tror faktist att jag skippar att läsa extra under sommaren, så roligt är det inte, dessutom gör inte 7,5 hp varken från eller till. Så länge jag har över 240 hp när jag tar examen är jag nöjd, då kan jag alltid försöka mig på en doktorandplats ;)





Min nya vår/sommarjacka. Ja, jag gillar Nederländerna, men färgkombinationen funkade faktist riktigt bra, dessutom var den väldigt tunn så bra även varma sommardagar när det blir lite kallare på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0