Krasse

Vaknade med ett ryck. Det ringde på dörren. Mamma väntade på att bli insläppt. Vi skulle ju spela melodikrysset idag. Så jag fick ta på mig kläder, engagera mig och gjorde till och med en potatissallad med avocado och krasse. Blev riktigt lyckat. Har dock en del minnesluckor från igår. Vet att Sofia blev av med sin telefon vilket var synd. Kommer inte riktigt ihåg vad som hände med Linnea (kan bara dra vaga slutsatser utifrån sms-historiken).

Idag ska jag just inte göra någonting detta första maj till trots. Dock blir det jobb i natt! Vilket jag ser fram emot.

Kommentarer
Postat av: fifi

Linnea gick samtidigt som vi och gick sedan till Centralen när vi gick till vagnen vid Valand. Du somnade på vagnen flera gånger, huvudet bara tippade rakt ner, gulligt!



puss

2010-05-01 @ 13:53:55
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0