I´m so excited

Iiihhh... fick precis mail från min handledare som i sin tur hade fått mail från Fannie från Johns Hopkins.
Fannie skrev att hon håller på att jobba för att förnya avtalet mellan Sahlgrenska Akademien och Johns Hopkins, att det tar ganska lång tid, att det gamla (redan existerande avtalet) är giltigt i tre månader till. Så det innebär, teoretiskt att det skulle kunna gå att åka iväg i oktober/november. Min handledare ska ringa Fannie, som kommer åka till Sverige nästa vecka och prata mer. Jag ska verkligen inte ta ut något i förskott. Men efter att i princip ha kastat bort tanken på att få komma iväg så ser det nu en aningen ljusare ut. Nu ska jag sova så gott. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0