Helg

Var över hos mamma på middag i går. Sofia var också med. Det blev riktigt mysigt. Supergod mat, Eivors goda kyckling (nej, min mamma heter inte Eivor). Efter det följde jag med Sofia hem för att spana in det senaste kattundret, Blixa. En vit siameshane, tolv veckor gammal, som Sofia fick i torsdags. Helt underbar var han. Kommer bli en stilig man av honom :)

I dag skulle jag vilja gå på en paneldebatt om att vara HBT-på jobbet, från arbetsgivarnas perspektiv. Den börjar klockan ett, men vet inte riktigt om jag orkar bege mig.

Så har jag blivit publicerad igen, här. Tyvärr hade de redigerat lite och tagit bort sista delen där jag dissade Mona Sahlin ganska hårt. Men det var ju gjort i ett ganska sassy manér och inte direkt substantiellt, så jag förstår dem.

I kväll blir det utgång! Ska bli kul. Ska äntligen få träffa min Patrik. Eventuellt hakar Cecilia och Malin på också,  det hade varit fab. Drugbingo och en fest i Stadsteaterns foajé står på programmet. Kan nog bli riktigt lyckat. Hoppas verkligen på uppehåll då nederbörd verkligen är en party pooper.


Härligt blommande träd på mammas gård:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0