Bookworm

Har varit i skolan och på labbet hela dagen i dag. Först träffade jag Eva uppe på instutitionen och gick igenom det jag skrivit än så länge. Hon gav mig en massa nyttiga tips och idéer som jag ska spinna vidare på.
Sedan var jag nere på labbet/mottagningen och träffade Gisela, handledare nummer två som jag reflekterade över en del annat med. Passade även på att skriva ut en mängd artiklar när jag var där.

Fick ett infall igår och skrev en liten krönika/kåseri om den akademiserade omvårdnaden. Skickade in den till Svensk sjuksköterskeförening. Fick svar i dag att de tyckte det var en bra och välskriven artikel och undrade om inte jag ville börja blogga för dem. Svarade att vi kunde träffas över en lunch och diskutera saken. Jag menar, jag har ju en massa tankar och åsikter rörande hälso- och sjukvården. Har ju även läst en del hälso- och sjukvårdsadministration vid det här laget så hade varit grymt kul! Får se lite vad de förväntar sig bara. Om man måste hålla sig inom vissa ramar och hur snäva de är i sådan fall.


Hälften av det jag ska läsa typ.. men men, ska nog ordna sig!

Mina inloggningsuppgifter till Mittuniversitetet har kommit i dag också. Såg att det var Stressfysiologin, blev ju antagen på samtliga kurser jag sökte, tänkte inte på att de var på 50% och att jag därför bara borde sökt en. Nu får jag avsäga mig de andra två. Väljer nog arbetsrätten trots allt.

Kommentarer
Postat av: fifi

vad fin bloggen ser ut!



Coolt om du skulle börja syrrablogga, du skulle kunna ha en egen frågespalt också!



puss

2010-05-06 @ 22:12:12
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0