AVH

Åh, jag är så tankspridd!! Satt framför datorn, har jobbat med uppsatsen större delen av dagen. Tänkte precis hoppa in i duschen innan jag skulle cykla ner till kvällsföreläsningen. Då kommer jag ihåg att jag ju hade stoppat i tvätt nere i tvättstugan, hade tvättid klockan elva! Nu är klockan fyra på eftermiddagen liksom. Som tur var hade ingen bokat passet mellan fyra och sex så fick boka in det nu och fortsätta med mitt oavklarade tvättande. Blir alltså ingen föreläsning, kan väl inte påstå att jag grämer mig för mycket, har ju trots allt en ganska kass föreläsare.

Förresten, vad är grejen med Anna Von Hausswolff? Förstår inte alls hype:n kring henne. Låter som ett kastrerat vårtsvin med väldiga tarmsmärtor..aningen ansträngt med andra ord.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0