Victoria + Daniel = sant

I dag är dagen D. Today is the D-day! All mediahysteri får sitt antiklimax denna dag. Får erkänna att jag lätt dragits med i den kollektiva hysterin. Det började i går när jag såg konserten till Kronprinsessans bröllop. Det var väldigt fint och jag vet inte om det är mina rosa glasögon som lurar mig, men oavsett om jag uppfattas som naiv eller ej så såg Victoria och Daniel kära ut och kärleken ska man hylla.

Håller på och tvättar, ska åka till Frölunda torg sedan och handla lite, bl a en present till Cissi vars födelsedagsmiddag jag ska bevista.

Måste även skriva klart brevet till professor Gaston-Johansson också så att jag kan få det clear:at av min handledare. I morgon ska jag även kolla in Polen och vad man kan hitta på där, med tanke på att jag drar dit sista veckan i juli. Ska bl a bo på femstjärniga Mariott hotell i Warzsawa, knappt ens bott på ett fyrstjärnigt hotell innan. Verkar ändå vara väldigt billigt. Ska till Krakow också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0