Skriva av sig lite

Gick upp alldeles för sent i dag. 11.41 närmare bestämt. Hade tänkt vara duktig och träna samt laga mat innan klockan tolv, för att sedan plugga och tvätta i kväll. Men nu får jag tänka om. Lagat mat just nu, blir kidneybönor med paprikamixen, ett supergott recept från Monica. Ska tina upp en fiskgratäng till det.

Men måste verkligen ut och gå i Ruddalen i dag. Känner mig så hemsk som inte har varit ute i det fina vädret mer. Tänker på att jag snart ska jobba en massa och då inte får tillfälle till det, så ska det bli av, får det vara nu.
Har nu definitivt bestämt mig, ska under inga omständigheter plugga extra i sommar. Ska ägna min lediga tid åt bad, glass, pique-nique och trevliga utflykter i största allmänhet. Var väldigt länge sedan jag hade en sådan sommar. Det är ju faktist första juni i dag, alltså officiellt sommar. Kanske därför jag känner så starkt för detta nu?

I kväll blir det dessutom att samtala med min kära Pernilla via Skype.

Resor jag vill göra i sommar:

Stockholm
Oslo
och
Berlin!

Kommer som sagt vara ledig i augusti, så då blir det väl Berlin medan Stockholm och Oslo kan bli när som.


Kommentarer
Postat av: fifi

Jag tycker att vi ska ta en vin-pic-nic nån dag!



puss

2010-06-01 @ 17:18:34
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Chris

Vet du vad? Det tycker jag med!!! :)



Vad sägs om lördag?



Puss

2010-06-01 @ 18:31:50
URL: http://generika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0