Mhm

Så.. återigen hemma efter ett avklarat dagsverke. Har även pratat en hel del med folk på instutitionen i dag. Allt från självaste Prefekten till den Internationella koordinatorn. En hel massa pappersarbete till som måste fyllas i och skickas runt för att min ansökan till Johns Hopkins skall vara komplett. Får se om det ger med sig till slut, tar fortfarande inte ut något i förskott.

Var och kollade på lägenheten vid Mariaplan i går. Den var riktigt fin i planlösningen. Något annat kan jag inte bedömma då den ska totalrenoveras, hela köket, alla golv, tapeter osv osv. Den kommer nog vara kanoners när den är klar. Får se om man får den eller inte, har i alla fall tackat ja. Nu kan man bara hoppas. Tycker dock det hela är lite märkligt. Har fått två erbjudande om visning två veckor i rad nu, från att tidigare inte ha fått ett enda, detta är mina enda visningar som jag blivit erbjuden under de fyra år som jag sökt lägenhet.

Ska jobba över på lördag, det vill säga Midsommardagen. Kommer få övertidsersättning PLUS storhelgs-OB. Blir en nykter Midsommarafton, men Midsommardagen tänkte jag fira ordentligt i stället :)

Nu ska jag fortsätta skriva på min uppsats. Känner det tunga oket skava mot mina axlar.

Kommentarer
Postat av: fifi

Jag tror det är så att har man fått ett erbjudande kommer det flera.

Hoppas du får den!



Jag tror inte att jag orkar gå ut på Midsommardagen, det kan nog bli en hård Midsommarafton…



puss

2010-06-23 @ 18:11:11
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0