Iris

Äntligen hemkommen efter en lång dag. Jobb fram till halv fyra och sedan amanuensmöte klockan fyra. Eller mest en avstämningsträff. Efter detta så blev det att åka till 4gotts respektive frukt- och godisbutiker. Ska laga lite mat och sedan lägga mig, vilket hundliv. Men, vid gott mod!
Har fått ännu ett erbjudande om lägenhet. Denna gången i Kungsladugård, vid Mariaplan precis. En tvåa på lite mer än 50 kvadratmeter, dock ganska dyr, 5000 kronor lite drygt. Visserligen då helt nyrenoverad med parkettgolv, hällspis och så vidare. Ska i alla fall boka visning nu i veckan är det tänkt..

Har fått lite nya akademiska krafter nu när jag under avstämningsmötet fick reda på att jag kunde göra min uppsats till en magisteruppsats direkt. Men då krävs det ju verkligen att jag tar tag i det nu, medan jag ändå har krafterna kvar. Måste dock ändå säga att jag trivs riktigt bra på jobbet. Har en skön magkänsla.

Ska snart lyssna på Iris av Goo Goo Dolls. En av mina finaste låtar som jag lyssnar på i perioder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0