¨*¨

Har kommit hem från Maria. Proppmätt på scones. Riktigt goda, men det kändes som att de efterjäste i magen. Riktigt mättande. Lyssnar på Robyns senaste album, inte lyssnat igenom det innan, helt ok. Har känt mig lite avskärmad på sistone. Kan ju bero på att jag bara jobbar och sitter hemma och ugglar på min lediga tid (lägger mig supertidigt samt glor på Kronprinsessbröllop, reds.anm). Behöver lite nya influenser, nya intryck. Ser fram emot att resa lite i sommar, komma bort, förlusta mig själv.

Snart väntar en ny arbetsvecka och inte ens ett nytt avsnitt av Gossip Girl får man innan. Men funderar starkt på att ladda ner/stream:a senaste True Blood-avsnittet. Eller så blir det bara ett nytt avsnitt av Merlin på SVT-play, helt klart underskattade Fantasy-serie. Även om den varit lite lam senaste tiden.

Ska även försöka läsa in mig lite på de sociala aspekterna på att leva med IBS, samt begreppet problempatienter. Detta ska inkluderas i uppsatsen. Detta ska bli veckan då jag börjar integrera uppsatsskrivande i mitt annars ganska tight:a schema.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0