Come give me love

Har precis gnuggat fingertopparna blodiga i ett desperat försök att med Vanish´s hjälp ta bort ett par fläckar från en pikétröja jag håller kär. Får hoppas att det fungerar, aldrig litat på rosa innan, men nu är det mitt enda hopp. Fungerar inte det blir det klorin baby! Tröjan är trots allt vit.

Har varit ute i solen i dag, mysigt. Har därmed gjort att jag inte pluggat inför tentan på torsdag, men tar det med ro. Vi får ha med oss anteckningar och böcker, så får väl sitta en stund i morgon och på torsdag förmiddag.

Efter solen och värmen så längtar jag efter en pojkvän. Brukar inte sakna att vara i ett förhållande, trivs i vanliga fall med att vara singel, men just nu är det inte lika kul! Var länge sedan jag var ihop med någon, men nu är jag redo.

Precis lyssnat lite på Melissa Horn då en kompis rekomenderat henne. Alltså, värre än skit än Lars Winnerbäck juh. Usch, aldrig mer. Jag gillar mespop, Belle and Sebastian är mina älsklingar, men detta? Aldrig mer.


Kommentarer
Postat av: fifi

Ok, då kör vi vin ute i det fria på lördag. Du får supa på tills du ser mig som en kille så ska jag vara din pojkvän :)



puss

2010-06-01 @ 21:26:53
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0