The bitch is back

Ok. Mitt skrivbehov har väckts igen. Behöver ett utlopp. This is it.

För tillfället har jag grym prestationsångest inför i morgon. Ska träffa mina båda handledare och redovisa vad jag lyckats skriva ihop som resultat inför vår kommande artikel. Har nämligen haft skrivkramp i de två veckor jag har haft på mig och måste antingen sitta uppe hela natten eller ha en grym ursäkt när vi ses.

Annars i dag så var jag uppe med tuppen (som för mig, nu när jag är klar med dagtidsstudierna för den här terminen, innebar 6:45) för att vara med i en studie på Sahlgrenska Science Park. En studie där man skulle äta växtextrakt för att motverka infektion samt adherens av H. Pylorii. Visade sig att jag var negativ från början så fick nöja mig med en trisslott och frukost.

Har gjort världens batch av hoummos och ska nu försöka samla upp mina spillror av självdisciplin som krävs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0