Square

Var hos Karro igår, drack El Greco-drinkar (Campari och Bitter lemon) och snackade en massa. Var härligt. Länge sedan vi sågs nu. Hon visade verkligen upp compact living på sina 18 kvadrat alltså.

Vankade vid fem-tiden imorse av att jag var allmänt seg och kände mig smått bakis, trots att jag inte alls kände mig påverkad av drinkarna igår. Lyckades somna om men klockan åtta ringer jobbet och bekfräftar att jag fick natten mellan måndag och tisdag också. Tack för att ni väckte mig för de alarmerande nyheterna liksom! Yeah yeah, gick duktigt upp och cyklade i väg till Frölunda torg. Skulle handla lite smått. Noterade att mitt framhjul var ovanligt platt.. så cyklade efter shoppingturen tillbaka till Axel Dahlströms torg och cykelbutiken där. De har i vänligehetens namn placerat ut en tryckluftsslang där, mycket praktiskt. Men oteknisk som jag är fick jag be om hjälp med det också, grymt pinsamt!! Tyckte av någon diffus anledning att det var nödvändigt att skruva av ventilen innan jag pumpade in luften..

Funderar på om jag ska orka städa här, eller bara sitta med resultet inför artikeln. Ska ju skicka den till mina handledare så de hinner kommentera, gärna innan torsdag nästa vecka.

I kväll blir det middag hos Sofia et Niklas. Får se om man går ut efter det, beror nog lite på vädret. Ska jobba helgen i övrigt så hade varit trevligt med lite fest...


Kommentarer
Postat av: Fifi

Så du har tagit upp bloggandet igen, me likey!



puss



Sofia

2010-04-30 @ 14:33:38
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: fifi

Ja, jag kom hem och somnade till sist…

Är så jävla ledsen, men vi hade kul innan jag upptäckte att iPhonen var borta!



puss

2010-05-01 @ 11:11:45
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0