Lasagna

Känner mig lite smått konfusionell. Har suttit inne hela dagen och bara pluggat. Bra jobbat, men det går inte fort alltså. Måste sitta fram till midnatt, minst. Har bara imorgon på mig, innan tentan på fredag. Fattar inte varför jag är så dum varje gång jag ska tentaplugga. Blir alltid att jag får sitta och rå-plugga två-tre dagar innan.

Har i alla fall gjort jättegod lasagne. Nej, skriver inte att det är vegetarisk lasagne; varför måste man skriva det hela tiden, så fort något inte innehåller kött? Anyhow, så hade jag i en massa gott. Balsamvinäger i tomatsåsen tillsammans med Sambal Olek. Istället för bechamelsås hade jag Philadelphiaost och lite Chevrette på toppen.

Även fått lite mer info om sommarkursen i ekonomistyrning. Trodde att det skulle vara en käck lite sommarkurs under fem veckor liksom. Visserligen heltid, men ändå. Nu när jag har sett kurslistan ser jag att det är tre böcker som ingår, på sammanlagt 1400 sidor. Vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet. Ska ju trots allt jobba heltid också.

Jaja, får väl ta och lyssna på Lasagna av The Knife nu, bara för att..och lugna mina stackars nerver..







Gjorde en bönsallad till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0