Rain

Har kravlat mig upp ur sängen, ska strax iväg och handla grillmat inför kvällens begivenhet: födelsedagsfesten hos Mats.

Jobbade igår, på en somatisk avdelning, kändes uppfriskande, hade nästan glömt hur det var. Efter det så mötte jag upp Pontus och vi åkte hem till mig och drack vin. Blev ganska sent så är inte så himla fräsch just nu, men måste ändå ta mig för, eftersom jag ska ha allting fixat (inklusive mig själv) till klockan 14.41 då vagnen går mot Gårdsten centrum. Han bor inte nära precis, den där Mats..Imorgon har jag ännu en födelsedagsfest att gå till, också den en bit bort, Torslanda närmare bestämt. Hillevi ställer också till med grillfest och jag ska även där hjälpa till med förberedelserna. Kanske borde starta en cateringfirma vid sidan av?

Börjat misstänka att min pollenallergi har börjat så smått, kliade ganska mycket i ögonen igår..men var dock vänster öga som var mest drabbat, inte riktigt bilateralt alltså, därför tänker jag att det kanske bara var allmän kontaktlins-irritation.. kan inte utreda saken idag heller eftersom det regnar, för mycket felvärde, höhö...




Kommentarer
Postat av: A

Åh starta cateringfimra pliiis! Så kan jag baka brödet i min fina bagarmössa he he.



Hoppas allt är fint med dig och att vi ses snart!



Kram!



(nytt blogghem på wordpress; http://barbieqkiller.wordpress.com/)

2009-05-23 @ 22:07:05
URL: http://barbieqkiller.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0