Ännu en helg vankas

Har jobbat några pass inom öppenvården nu, visserligen på en avdelning, men ligger ändå gemensamt med öppenvården. Så kallad SLÖP (sluten öppenvård), riktigt kul och omväxlande faktist. Har några pass där nästa vecka också, ser jag fram emot. Ska även jobba imorgon och hela helgen. På Sahlgrenska då, skönt att jag fick jobb under Pingst, speciellt på söndag då det räknas som storhelg, nice OB.

Snart kommer Maria hit, vi ska käka sorbet och kolla på film, antar jag. Blir dock inte så sent eftersom jag ju ska jobba tidigt imorgon. Efter jobbet är det fest på medicinarberget och sedan ska jag hem till kära mor och äta gott. Var längesedan jag träffade henne nu. Får passa på innan hon går bort (hon är inte sjuk eller särskilt gammal, men ibland tänker jag så, att man inte ska ta det för givet liksom, hehe)

Kommentarer
Postat av: helena

Schysst att du har reklam för rövproblem under inlägget :D

2009-05-30 @ 01:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0