Husman del 2

Var på födelsedags/melodifestivalsfest igår, hos Patrik. Han fyllde 22år. Var riktigt roligt. Framför allt att Malena Ernman vann. Att hon inte alls gick särskilt bra hos juryn, men låg bäst till hos svenska folket. Kan man äntligen känna sig stolt över ett bidrag!

Vi gick ut sen, där jag träffade en gammal arbetskamrat, Marika, vilket var väldigt oväntat och kul. Hon gick tyvärr ganska tidigt, men vi hann med att dansa till La Voix innan :D Fick även höra av två tjejer igår att jag ser ut som Andreas Carlsson, från Idol-juryn, vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller så.. han är ju trots allt säkert 10 år äldre än mig, men men, så har man ju fått höra förut att man ser ut som 30-ish.

Sedan gick jag och Ted på efterfest i Majorna. Var såå trött, så somnade bara i deras fåtölj med linserna på och när vi skulle åka hem igen så var jag helt död och ögonen hade typ svullnat igen (pga det med linserna). Men kom hem vid 7-tiden imorse.

Har inte alls någon större lust att gå tillbaka till skolan imorgon. Efter en skön praktikperiod liksom. Men jag kommer ju i alla fall att börja jobba extra på psyk nu, så då har man ju något att se fram emot.


Den obligatoriska matbilden. Makrill med spenatstuvning och potatismos. Som sagt, jag och husmanskost :D Notera potatismosets fluffighet. Så blir det när man använder el-visp. Så det var inte för inte, jag köpte en för några veckor sedan.


Marika till vänster. Riktigt skön kvinna. Som försökte övertala mig tillbaka till Liseberg.


Ted


Födelsedagsbarnet till vänster!

Kommentarer
Postat av: Helena

OH MY GOOOOOD! Du måste para mig med Ted!

2009-03-16 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0