Oil

Har precis haft föreläsningar i skolan, om obesitas. Fick lite av ett wake-up-call när föreläsaren (näringsfysiologen) Ingrid Larsson bashade Annika Dahlqvist totalt. Fick alla min frågor besvarade (på rasten) och Ingrid kan verkligen sin grej. Ska numera dissa smör och äta mer vegetabiliskt fett.

Ska träffa min grupp imorgon också, klockan nio, innan jag börjar gå bredvid på psyk. 13:45.

Ska få tummen ur och köpa fina brillor också, har ju varit underbart väder idag. Ska se om jag hittar några på Topshop, hade ju skitsnygga förra året.


Kommentarer
Postat av: Karro

Varför blev hon bashad? Och var problemet animaliskt fett i allmänhet eller mjölkprodukter (smör)?

2009-03-18 @ 15:20:39
Postat av: Fanny

Du är så hjärntvättad!

2009-03-21 @ 08:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0