Snart.. tårta!

Hade sista dagen på praktiken igår för ett litet tag (är ledig i dagarna två), var lite skönt. Var på bokrean sen, men inte vilken som helst, utan den på biomedicinska biblioteket. Oh yes, har ni inte hört det förut, så har ni verkligen missat något. Efter det så åkte jag hem till Erik och Karro. Hade filmkväll, kollade in [Rec] , en spansk zombiefilm. Den var väl ok, men inte så skrämmande. Frossade även i choklad av diverse slag som jag hade köpt med mig från ICA Focus, världens bästa butik typ, har verkligen ALLT.

Blev att jag sov över där och nu är jag hemma med tvätten. Ska på tårtbuffé senare idag, Steinbrenner och Nyberg bjuder in, behöver alltså inte laga någon middag idag heller. Gött.

Ska ägna mina lediga stunder idag åt att pilla bort etiketterna på böckerna, samt att skriva lite på hemtentan. Även göra lite research på god östeuropeisk mat. Blev inspirerad av Karro (polack) samt min nyligen bakta surdegskaka (syrade grejer, är grejen i östeuropa) - Har även bra GI!


Varje bög måste väl ha en bok av Jonas Gardell i alla fall?!


Oreos, Lindt-kulor och Champagnetryffel.


Sleeping beauty


Fick prova Eriks 'supermadrass' inatt. (fraktad ända från tyskland) Den var riktigt skön att sova på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0