Öh

Åh, är så fucking jävla trött på min lilla lägenhet! Kom hem idag och skulle diska en massa, samt laga mat och allting bara var så himla jobbigt. Så trångt och litet liksom. Blir värsta tetris-logiken när man ska vara i mitt kök och hantera mat som kräver mer än en kastrull. Funderar på att ringa familjebostäder och höra vad de tror om mina chanser..
   Men vinet puttrar på i badrummet och gör mig glad inuti, hihi.. ska göra soppa nästa vecka och då ska jag använda mitt nygjorda vin, aldrig använt det i matlagning förut.

Sitter annars och försöker göra begreppsanalyser med hjälp av olika artiklar, går sådär.. nada motivation, men snart är tvätten klar, får man ett litet break ner till tvättstugan i alla fall. Man måste verkligen fånga guldkornen i vardagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0