Idle day

Kollar på The Sarah Silverman program på Svt1 just nu, åh, älskar henne!!

Får inget gjort på mina lediga dagar känns det som, har nada självdisciplin. Skulle pluggat en hel massa idag, har inte blivit av ännu och ska strax lägga mig eftersom jag måste upp 5.15 imorgon och praktisera.

Haft mamma på besök, hon kom förbi vid lunch med landgångar, ljuvligt, inte haft tid att äta då jag städat dess för innan. Var med henne lite på stan där hon shoppade nya stövlar. Var riktigt snygga. Blev inget shoppande för min del, om man inte räknar med att jag åkte och handlade efteråt, bland annat Nashipäron. De var riktigt speciella, som en blandning mellan äpple och päron. När mamma var här passade jag på att visa henne Marinas verk som jag hade spanat in någon timma innan. Var en STOR påse den här gången, första gången jag sett det. Här börjar det hända saker alltså..

Lagade en massa mat och sedan kom Mats på besök. Han bjöd på pizza. Kollade på film efter det, två stycken skräckisar hann vi med; Stuck och The Ruins. Båda var helt ok, men Stuck var lite mer åt det komiska hållet.


Behöver man något mer än landgångar? Täcker ju in hela näringsbehovet..


Bigger is better


Vad hittade vi då i denna stora påse..?


Lättskrämde/äcklade Mats. Ett sant nöje att kolla skräckfilm med! ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0