Andas ut

Min lediga dag! Innan fyra dagars praktik börjar igen, dock de sista för den här terminen. Skönt på ett sätt, tråkigt på ett annat. Var väldigt stressigt igår, fram mot slutet och jag skulle sätta en PVK på en väldigt svårstucken patient, blev smått kaotiskt. Drar ju ner självförtroendet lite, men vet att jag är bra på sådant annars, så det var ändå icke med sargad själkänsla jag lämnade Sahlgrenska igår.

Har varit och handlat imorse; glass och gula bönor typ.. tre liter Carte d´or -glass. Extrapris såklart.. hehe, ska göra ärtsoppa imorgon av de gula bönorna förstår ni! I like husmanskost! Ska ha i en massa färsk timjan.

Nu hänger tvätten på tork och sedan väntar en väldigt slapp dag. Lite plugg kanske, eventuellt ner på stan och kolla in solbrillor. Solen börjar ju titta fram mer och mer nu..vill inte få rynkor i onödan, kanske lika bra att börja med min sunkiller SPF 50 direkt.. har ju två flaskor jag köpte från USA förra året. I´m gonna stay young and pale all summer long.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: A

Jobbigt med svårstuckna personer, min lillasyster är sjukt svårstucken när di skall ta prover så sist fick de ta i benet och gjorde samtidigt sönder kärlet eller vad det heter så hon fick värsta feta blåmärket. Jag är bättre du kan öva på mig he he...



Jag säger som en smått galen tjej på COW i sthjl, våga vara geisha...



Puss!

2009-03-11 @ 11:55:59
URL: http://hangtime.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0