But the tigers come at night

Har verkligen fått jobba idag. Börjat mitt vikariat på avdelningen jag ska gå på hela sommaren. Den bästa avdelningen, men finns en del störande moment och det är inte patienterna jag pratar om.

Ska göra en enorm bönröra nu, med en massa pinto- och svartbönor samt kikärtor. Dock ingen lök för det orkade jag inte handla, skulle tagit det efter jobbet men glömde av och nu tänker jag verkligen inte bege mig utanför dörren. Hehe... har blivit en working class hero alltså. Har nog inte riktigt förstått att jag verkligen ska jobba hela sommaren. Visserligen inte 100% men ändå typ 80%..

Försöker desperat att hitta tentamenplats också, men fanns inga på GU varken i Juli eller den 18/8, så vet inte riktigt hur jag ska göra.. känner mig inte särskilt motiverat till att fortsätta plugga under sommaren om det ska skita sig liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0