Brett

Har nu sonderat i ekonomistyrnings-terrängen och kommit fram till att jag behöver läsa ca 200sidor i veckan, så borde jag hinna läsa ut kursboken på fyra veckor. Sedan återstår en vecka för att plöja igenom investeringsbedömningarna, sedan tenta.

Måste prata med GU angående tentasal och tentavakt. Eftersom jag läser kursen på distans, måste jag fixa det själv. Ett litet orosmoment. Ett riktigt plus är dock att jag fick ha kursboken ända fram till 25:e augusti, ett sommarlov, fick jag veta. Behöver jag inte oroa mig för att någon annan köande vill ta den från mig liksom.

Stör mig på att jag måste färga ögonbryn och -fransar, typ hela tiden. Varje vecka, för att de ska fortsätta vara sådär mörka som jag vill ha dem.

Min nya superkur för pormaskarna består av mjölksyra såklart, men sedan, istället för Lush´s Tee Tree Water, så tar jag lite salicylsyragel över näsan (där jag har mest pormaskar), works wonders!

Dagens mycket frustrerande faktum: Såg en såååååå sjukt snygg kille i duschen på gymet idag, men pinsamt att råspana. Svårt dock att låta bli. Men sådant kan göra mig väääldigt frustrerad.

Soundtracket ikväll: Brett Dennen - Ain´t gonna lose you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0