Sweet

Mother has just left the building. Hon fick ett fin-fint presentkort av mig, samt blev bjuden på hummer av hennes (enda) favoritson. Var mysigt.

Innan det så träffade jag Caroline, blev sushi och shopping, worked my magic liksom.  Hon hade dock inte några pengar att handla för, så fick lite dåligt samvete. Men det återgäldade jag när vi kom till Weekday och deras superrea; alla plagg för 30 eller 50 kronor. Köpte ett par fina byxor åt henne. Och sju andra plagg till mig, hehe.. bland annat två par fräsiga (!) gröna byxor, hö hö..

Ska unna mig lite filmtittande ikväll. Twilight tror jag det blir. Med nyfärgat svart hår känner jag mig verkligen som en Cullen.


Caroline framför Weekday.


Meow!


Nykokt skönhet. Använder självklart kokvattnet, ska koka ner det till en välsmakande fond.


Dagens skörd av påsar från Marina. Till Zlatan och Östra sjukhuset den här gången.


Smarties, pasta och kaffefilter bland annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0